Пошуковий запит: (<.>A=Крупенна І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 28
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Крупенна І. А. Особливості управління ВНЗ та їх вплив на специфіку стратегічного менеджменту та організаційної культури [Електронний ресурс] / І. А. Крупенна // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2013. - Вип. 1. - С. 370-376. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2013_1_65
|
2. |
Крупенна І. А. Роль організаційної культури як компоненти реалізації етапів маркетингового стратегічного управління вищими навчальними закладами [Електронний ресурс] / І. А. Крупенна // Сталий розвиток економіки. - 2013. - № 2. - С. 288-294. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sre_2013_2_62
|
3. |
Крупенна І. Особливості формування витрат на елементи маркетингового комплексу підприємств харчової промисловості України [Електронний ресурс] / І. Крупенна // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2014. - Вип. 37(3). - С. 89-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpchdtu_2014_37(3)__15
|
4. |
Буднікевич І. М. Напрямки дослідження чинників мікросередовища при формуванні стратегій розвитку сучасного міста [Електронний ресурс] / І. М. Буднікевич, Л. Т. Шевчук, І. А. Крупенна // Сталий розвиток економіки. - 2015. - № 3. - С. 128-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sre_2015_3_20
|
5. |
Крупенна І. А. Аналіз пропозицій туристичних франшиз на вітчизняному ринку [Електронний ресурс] / І. А. Крупенна, Є. І. Венгер, Д. А. Бастраков // Економічний форум. - 2016. - № 1. - С. 10-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfor_2016_1_4
|
6. |
Буднікевич І. Особливості маркетингового планування в різних маркетингових концепціях та сферах застосування [Електронний ресурс] / І. Буднікевич, І. Крупенна, І. Черданцева // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2015. - Вип. 39(2). - С. 216-223. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpchdtu_2015_39(2)__34
|
7. |
Венгер Є. І. Напрямки формування системи інформаційного забезпечення регіону як інструменту підвищення капіталізації Чернівецької області та управління регіональними ринками [Електронний ресурс] / Є. І. Венгер, І. А. Крупенна // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2016. - Вип. 1. - С. 63-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2016_1_9
|
8. |
Крупенна І. А. Чинники впливу на формування іміджу підприємства на ринку меблів [Електронний ресурс] / І. А. Крупенна // Науковий вісник Чернівецького університету. Економіка. - 2014. - Вип. 694-695. - С. 153-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_ec_2014_694-695_35
|
9. |
Буднікевич І. М. Узгодження організаційної культури та напрямів стратегічного розвитку вищого навчального закладу: маркетинговий підхід [Електронний ресурс] / І. М. Буднікевич, І. А. Крупенна, Н. В. Романюк // Науковий вісник Чернівецького університету. Економіка. - 2014. - Вип. 717. - С. 52-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_ec_2014_717_13
|
10. |
Буднікевич І. М. Комунікаційна розмаїтість маркетингових програм просування туристичної привабливості міст [Електронний ресурс] / І. М. Буднікевич, І. А. Крупенна // Науковий вісник Чернівецького університету. Економіка. - 2013. - Вип. 669-671. - С. 237-243. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_ec_2013_669-671_48
|
11. |
Крупенна І. А. Особливості розвитку теорії маркетингового комплексу [Електронний ресурс] / І. А. Крупенна, І. М. Буднікевич // Науковий вісник Чернівецького університету. Економіка. - 2015. - Вип. 730-731. - С. 56-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_ec_2015_730-731_13
|
12. |
Буднікевич І. М. Нові послуги в системі маркетингу готельних підприємств: практика впровадження, адаптації та модифікації [Електронний ресурс] / І. М. Буднікевич, І. А. Крупенна, І. І. Гавриш // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2017. - Вип. 3. - С. 101-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2017_3_12
|
13. |
Голод А. П. Інформаційна безпека та проблеми туристичного брендингу регіонів [Електронний ресурс] / А. П. Голод, І. А. Крупенна // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2017. - Вип. 45(1). - С. 63-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpchdtu_2017_45(1)__10
|
14. |
Буднікевич І. М. Проекти міжрегіональної співпраці в компенсаційних стратегіях розвитку регіонів [Електронний ресурс] / І. М. Буднікевич, І. І. Гавриш, І. А. Крупенна // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2019. - Вип. 52. - С. 5-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpchdtu_2019_52_3
|
15. |
Гавриш І. І. Моніторинг показників регіонального туристичного ринку та оцінка туристичної привабливості регіону [Електронний ресурс] / І. І. Гавриш, І. А. Крупенна // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2019. - Вип. 54. - С. 42-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpchdtu_2019_54_8
|
16. |
Буднікевич І. М. Напрямки розвитку регіональної логістичної системи у транскордонній взаємодії України та Румунії [Електронний ресурс] / І. М. Буднікевич, І. А. Крупенна // Науковий вісник Чернівецького університету. Економіка. - 2018. - Вип. 802. - С. 107-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_ec_2018_802_16
|
17. |
Буднікевич І. М. Ціновий імідж території в партнерській концепції розвитку [Електронний ресурс] / І. М. Буднікевич, І. А. Крупенна // Науковий вісник Чернівецького університету. Економіка. - 2018. - Вип. 802. - С. 114-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_ec_2018_802_17
|
18. |
Буднікевич І. М. Методика розробки стратегій розвитку міжрегіонального співробітництва [Електронний ресурс] / І. М. Буднікевич, І. А. Крупенна, І. І. Гавриш // Науковий вісник Чернівецького університету. Економіка. - 2019. - Вип. 809. - С. 27-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_ec_2019_809_6
|
19. |
Буднікевич І. М. Інструменти підвищення привабливості туристично-рекреаційного комплексу регіону [Електронний ресурс] / І. М. Буднікевич, І. І. Гавриш, І. А. Крупенна. // Ефективна економіка. - 2018. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2018_2_18
|
20. |
Буднікевич І. М. Напрямки застосування маркетингових інновацій у комунікаційній політиці готельних закладів [Електронний ресурс] / І. М. Буднікевич, І. І. Благун, І. А. Крупенна, В. Б. Бокучава // Бізнес Інформ. - 2020. - № 8. - С. 266-277. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2020_8_37 Розглянуто сутність і напрямки застосування маркетингових інновацій у комунікаційній політиці готельних закладів. Уточнено напрямки застосування маркетингових інновацій вітчизняними та зарубіжними готельєрами; акцентовано увагу на важливості новацій у просуванні готельного закладу та його послуг. Узагальнено практику провідних гравців ринку стосовно застосування інструментів "партизанського" маркетингу в комунікаціях з цільовими аудиторіями. Відзначено, що маркетингові інновації повинні бути погоджені з концепцією просування готелю, вони мають бути системними та продукуватися постійно. Описано схему впровадження акцій, які спрямовані на WOW-ефект у готельному маркетингу. Обгрунтовано необхідність та актуальність застосування digital-технологій у стратегіях просування акторів готельного бізнесу; визначено напрямки застосування технологій digital-marketing у вітчизняному готельному бізнесі. Відзначено, що трансформація напрямків конкурентної боротьби готельних закладів за увагу аудиторії зумовила перерозподіл рекламних бюджетів на користь додаткових маркетингових прийомів - контент сайту, професійна зйомка, 360-градусне відео, яскраві інтерактивні акційні лендинги, робота з відгуками, планове SEO, адміністрування сторінок у соціальних мережах, заходи PR, контекстне просування. Акцентовано увагу на важливості розробки функціональних лендингів, які дозволять привертати увагу до конкретної послуги, отримати більше заявок, підвищити конверсію сайту та зібрати базу контактних даних для майбутньої роботи. Встановлено, що маркетингові інновації реалізуються в напрямку персоналізації, індивідуального маркетингового досвіду клієнта, впровадження CRM-системи. Розглянуто роль месенджерів і чат-ботів зі штучним інтелектом як нових каналів залучення гостей у готельні заклади. Звернуто увагу на ряд цікавих маркетингових програм, які включають маркетингові інновації, спрямовані на нівелювання викликів для закладів індустрії гостинності, викликаних пандемією та карантинними заходами. Відзначено, що такі програми створюються маркетинговими фірмами та галузевими фахівцями не тільки для допомоги готелям, але й для формування привабливих пропозицій для гостей.
|
| |