Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (6)Реферативна база даних (5)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Крупенна І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 28
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Крупенна І. А. 
Особливості управління ВНЗ та їх вплив на специфіку стратегічного менеджменту та організаційної культури [Електронний ресурс] / І. А. Крупенна // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2013. - Вип. 1. - С. 370-376. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2013_1_65
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.985 Mb    Зміст випуску     Цитування
2.

Крупенна І. А. 
Роль організаційної культури як компоненти реалізації етапів маркетингового стратегічного управління вищими навчальними закладами [Електронний ресурс] / І. А. Крупенна // Сталий розвиток економіки. - 2013. - № 2. - С. 288-294. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sre_2013_2_62
Попередній перегляд:   Завантажити - 169.626 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Крупенна І. 
Особливості формування витрат на елементи маркетингового комплексу підприємств харчової промисловості України [Електронний ресурс] / І. Крупенна // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2014. - Вип. 37(3). - С. 89-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpchdtu_2014_37(3)__15
Попередній перегляд:   Завантажити - 225.628 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Буднікевич І. М. 
Напрямки дослідження чинників мікросередовища при формуванні стратегій розвитку сучасного міста [Електронний ресурс] / І. М. Буднікевич, Л. Т. Шевчук, І. А. Крупенна // Сталий розвиток економіки. - 2015. - № 3. - С. 128-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sre_2015_3_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 259.126 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Крупенна І. А. 
Аналіз пропозицій туристичних франшиз на вітчизняному ринку [Електронний ресурс] / І. А. Крупенна, Є. І. Венгер, Д. А. Бастраков // Економічний форум. - 2016. - № 1. - С. 10-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfor_2016_1_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 523.226 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Буднікевич І. 
Особливості маркетингового планування в різних маркетингових концепціях та сферах застосування [Електронний ресурс] / І. Буднікевич, І. Крупенна, І. Черданцева // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2015. - Вип. 39(2). - С. 216-223. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpchdtu_2015_39(2)__34
Попередній перегляд:   Завантажити - 273.217 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Венгер Є. І. 
Напрямки формування системи інформаційного забезпечення регіону як інструменту підвищення капіталізації Чернівецької області та управління регіональними ринками [Електронний ресурс] / Є. І. Венгер, І. А. Крупенна // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2016. - Вип. 1. - С. 63-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2016_1_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 274.938 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Крупенна І. А. 
Чинники впливу на формування іміджу підприємства на ринку меблів [Електронний ресурс] / І. А. Крупенна // Науковий вісник Чернівецького університету. Економіка. - 2014. - Вип. 694-695. - С. 153-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_ec_2014_694-695_35
Попередній перегляд:   Завантажити - 487.231 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Буднікевич І. М. 
Узгодження організаційної культури та напрямів стратегічного розвитку вищого навчального закладу: маркетинговий підхід [Електронний ресурс] / І. М. Буднікевич, І. А. Крупенна, Н. В. Романюк // Науковий вісник Чернівецького університету. Економіка. - 2014. - Вип. 717. - С. 52-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_ec_2014_717_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 396.772 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Буднікевич І. М. 
Комунікаційна розмаїтість маркетингових програм просування туристичної привабливості міст [Електронний ресурс] / І. М. Буднікевич, І. А. Крупенна // Науковий вісник Чернівецького університету. Економіка. - 2013. - Вип. 669-671. - С. 237-243. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_ec_2013_669-671_48
Попередній перегляд:   Завантажити - 301.717 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Крупенна І. А. 
Особливості розвитку теорії маркетингового комплексу [Електронний ресурс] / І. А. Крупенна, І. М. Буднікевич // Науковий вісник Чернівецького університету. Економіка. - 2015. - Вип. 730-731. - С. 56-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_ec_2015_730-731_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 335.393 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Буднікевич І. М. 
Нові послуги в системі маркетингу готельних підприємств: практика впровадження, адаптації та модифікації [Електронний ресурс] / І. М. Буднікевич, І. А. Крупенна, І. І. Гавриш // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2017. - Вип. 3. - С. 101-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2017_3_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 235.39 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Голод А. П. 
Інформаційна безпека та проблеми туристичного брендингу регіонів [Електронний ресурс] / А. П. Голод, І. А. Крупенна // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2017. - Вип. 45(1). - С. 63-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpchdtu_2017_45(1)__10
Попередній перегляд:   Завантажити - 261.925 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Буднікевич І. М. 
Проекти міжрегіональної співпраці в компенсаційних стратегіях розвитку регіонів [Електронний ресурс] / І. М. Буднікевич, І. І. Гавриш, І. А. Крупенна // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2019. - Вип. 52. - С. 5-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpchdtu_2019_52_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 292.699 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Гавриш І. І. 
Моніторинг показників регіонального туристичного ринку та оцінка туристичної привабливості регіону [Електронний ресурс] / І. І. Гавриш, І. А. Крупенна // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2019. - Вип. 54. - С. 42-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpchdtu_2019_54_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 637.093 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Буднікевич І. М. 
Напрямки розвитку регіональної логістичної системи у транскордонній взаємодії України та Румунії [Електронний ресурс] / І. М. Буднікевич, І. А. Крупенна // Науковий вісник Чернівецького університету. Економіка. - 2018. - Вип. 802. - С. 107-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_ec_2018_802_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 606.353 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Буднікевич І. М. 
Ціновий імідж території в партнерській концепції розвитку [Електронний ресурс] / І. М. Буднікевич, І. А. Крупенна // Науковий вісник Чернівецького університету. Економіка. - 2018. - Вип. 802. - С. 114-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_ec_2018_802_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 657.032 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Буднікевич І. М. 
Методика розробки стратегій розвитку міжрегіонального співробітництва [Електронний ресурс] / І. М. Буднікевич, І. А. Крупенна, І. І. Гавриш // Науковий вісник Чернівецького університету. Економіка. - 2019. - Вип. 809. - С. 27-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_ec_2019_809_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 336.727 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Буднікевич І. М. 
Інструменти підвищення привабливості туристично-рекреаційного комплексу регіону [Електронний ресурс] / І. М. Буднікевич, І. І. Гавриш, І. А. Крупенна. // Ефективна економіка. - 2018. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2018_2_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 204.187 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Буднікевич І. М. 
Напрямки застосування маркетингових інновацій у комунікаційній політиці готельних закладів [Електронний ресурс] / І. М. Буднікевич, І. І. Благун, І. А. Крупенна, В. Б. Бокучава // Бізнес Інформ. - 2020. - № 8. - С. 266-277. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2020_8_37
Розглянуто сутність і напрямки застосування маркетингових інновацій у комунікаційній політиці готельних закладів. Уточнено напрямки застосування маркетингових інновацій вітчизняними та зарубіжними готельєрами; акцентовано увагу на важливості новацій у просуванні готельного закладу та його послуг. Узагальнено практику провідних гравців ринку стосовно застосування інструментів "партизанського" маркетингу в комунікаціях з цільовими аудиторіями. Відзначено, що маркетингові інновації повинні бути погоджені з концепцією просування готелю, вони мають бути системними та продукуватися постійно. Описано схему впровадження акцій, які спрямовані на WOW-ефект у готельному маркетингу. Обгрунтовано необхідність та актуальність застосування digital-технологій у стратегіях просування акторів готельного бізнесу; визначено напрямки застосування технологій digital-marketing у вітчизняному готельному бізнесі. Відзначено, що трансформація напрямків конкурентної боротьби готельних закладів за увагу аудиторії зумовила перерозподіл рекламних бюджетів на користь додаткових маркетингових прийомів - контент сайту, професійна зйомка, 360-градусне відео, яскраві інтерактивні акційні лендинги, робота з відгуками, планове SEO, адміністрування сторінок у соціальних мережах, заходи PR, контекстне просування. Акцентовано увагу на важливості розробки функціональних лендингів, які дозволять привертати увагу до конкретної послуги, отримати більше заявок, підвищити конверсію сайту та зібрати базу контактних даних для майбутньої роботи. Встановлено, що маркетингові інновації реалізуються в напрямку персоналізації, індивідуального маркетингового досвіду клієнта, впровадження CRM-системи. Розглянуто роль месенджерів і чат-ботів зі штучним інтелектом як нових каналів залучення гостей у готельні заклади. Звернуто увагу на ряд цікавих маркетингових програм, які включають маркетингові інновації, спрямовані на нівелювання викликів для закладів індустрії гостинності, викликаних пандемією та карантинними заходами. Відзначено, що такі програми створюються маркетинговими фірмами та галузевими фахівцями не тільки для допомоги готелям, але й для формування привабливих пропозицій для гостей.
Попередній перегляд:   Завантажити - 376.532 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського